Verzenden en Bezorgen

Na het correct afronden van je bestelling ontvangt je binnen een paar minuten per e-mail een bevestiging van je bestelling. Zodra je bestelling door ons is verwerkt ontvang je een tweede e-mail waarin wij je informeren over de status van je bestelling. Tot slot ontvang je nog een derde e-mail met de factuur van je bestelling.

 

PostNL / TNT

Indien je ervoor hebt gekozen om je bestelling te laten bezorgen door PostNL / TNT dan kun je in onderstaand overzicht zien wanneer je je bestelling kunt verwachten:

 

Besteld op (voor 22:00) / 1e bezorging / 2e bezorging:

Maandag / Dinsdag / Woensdag

Dinsdag / Woensdag / Donderdag

Woensdag / Donderdag / Vrijdag

Donderdag / Vrijdag / Zaterdag

Vrijdag / Zaterdag / Maandag

Zaterdag / Dinsdag / Woensdag

Zondag / Dinsdag / Woensdag

 

Mocht het niet lukken om je bestelling in twee pogingen te bezorgen dan ontvang je van de postbode via de brievenbus bericht waar en (tot) wanneer je je bestelling zelf kunt ophalen. De meeste bestellingen worden bezorgd per briefpost. Hoewel PostNL in de meeste gevallen de met ons overeengekomen levertermijn nakomt kan het door drukte of overmacht altijd een keer voorkomen dat je bestelling een dag later wordt bezorgd. Wij hopen in dat geval op je begrip.

 

Ophalen bij Kabelwinkelonline

Kom je je bestelling zelf ophalen bij Kabelwinkelonline dan informeren wij je in de tweede e-mail (vanaf) wanneer je dit kunt doen.

 

Ophaaladres:

Kabelwinkelonline

Langs de Heij 10

6136KR Sittard

 

Verzendkosten

De verzendkosten die wij in rekening brengen bedragen € 2,95. Bestellingen vanaf € 20,- versturen wij gratis.